Diensten

Janssen & Vos levert administratieve diensten voor het midden- en kleinbedrijf. Onze medewerkers helpen de ondernemer met een breed scala aan diensten: van het opzetten en inrichten van de boekhouding of loonadministratie tot het samenstellen van de jaarrekening of tot diverse adviesgesprekken.

Een goede administratieve organisatie is van wezenlijk belang voor iedere organisatie. Het hele jaar door wordt u geconfronteerd met belastingaangelegenheden. Vanwege wettelijke voorschriften ontkomt u hier niet aan. Hieronder vindt u een overzicht van veel voorkomende diensten:

Accountancy en administratie

  • Inrichten en opzetten administratie
  • Verzorgen en/of controleren van uw administratie
  • Opstellen van tussentijdse rapportages
  • Opstellen van begrotingen, budgetten en liquiditeitsprognoses
  • Accountantsverklaring
  • Het samenstellen van jaarrekeningen

Fiscaal

  • Verzorgen van fiscale aangiften inkomstenbelasting, vennootschapsbelasting, dividendbelasting en successierecht en schenkingsrecht
  • Verzorgen en/of controleren van uw administratie
  • Fiscale advisering op maat

Advieswerkzaamheden

  • Begeleiding startende onderneming
  • Begeleiding bij herstructurering ondernemingsvorm
  • Begeleiding bij de koop (dan wel verkoop) van een onderneming
  • Begeleiding bij bedrijfsbeĆ«indiging- en opvolging
  • Begeleiding bij financieringsaanvragen
  • Opzetten van ondernemingsplan

Salarisadministratie

  • Verzorgen van salarisstroken en loonaangiften
  • Verzorgen van de gehele salarisadministratie
  • Inzicht bieden in beloningsmogelijkheden, in het opstellen van arbeidsvoorwaarden en in het omgaan met ziekteverzuim
  • Adviseren bij arbeidsconflicten en beloningsvormen